Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Bloghop with New Crealies Products.

 

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Hebben jullie de nieuwste producten van Crealies al gezien?
Ze zijn weer SUPER.
Voor onderstaand kaartje heb ik Decorette no. 24 en
Decorette no. 25 gebruikt.

Decorette no. 25 heb ik 4x gestanst en 2 bij 2 onder de
Crea-Nest-Lies XXL no. 61 gebruikt. Onder de 6
dichte harten van Decorette no. 24 zitten kleine foamblokjes
en in de open harten heb ik "Van harte" geplakt.

De Bits & Pieces no. 101 heb ik her en der gestempeld
en voorzien van spinners.

Voor nu.....bedankt voor het langskomen,
 hier en op het Crealies blog. Tot ziens.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:

Crealies stempel/stamp:
  
  

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Wilma, wat heb je weer schitterende nieuwe stansjes allemaal gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je met de nieuwe stansen gemaakt. Ze zijn inderdaad super leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.