Pagina's

zaterdag 11 februari 2017

Flowers and Butterflies.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik een easelkaartje gemaakt omdat ik vind
dat dit een geweldig mooi model kaart is, waarop je zoveel
"kwijt" kan. Zelfs de stansen van Crealies.....hihihi.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan:
Jan/Febr. Challenge logo kleuren bij Anreda

De Inside or Out no. 7 heb ik deze keer als hoekje gebruikt. Deze
stansen doen hun naam eer aan. Inside or Out.....deze keer "Out".

Ik heb het al een keer eerder laten zien en doe het nu nog een keer,
want de vlinders van Set of 3 no. 43 in combinatie met
de vlinders van Duo Dies no. 43 passen perfect bij Decorette no. 43.

Crealies stansen/dies:
Papicolor item:
Decorette no. 43 heb ik 3 maal gestanst en diagonaal op
de onderkant geplakt. Dit geeft een leuk effect.....nietwaar?
Jullie mening wordt zeer op prijs gesteld.....ik lees ze graag.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke vlinderkaart. Mooi hoe je alle mallen op elkaar hebt afgestemd en ja, een aeselkaart blijft een mooi model! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel heb jij ervan gemaakt !
    Super !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend easelkaartje Wilma...zo mooi al die leuke stansjes erop en ook geweldig in die roze kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.