Pagina's

zaterdag 24 september 2016

Hij kan de boom in!


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik ben toch "fanatiek" bezig geweest
voor CrealiesIk zal het e.e.a. uitleggen.
Ik nam een groen A4-vel en ben
meteen begonnen met stansen van
jullie op YouTube hebben kunnen zien
zou je dat 4 maal "moeten" doen.
Uit 1 A4-vel kun je 3 gestanste
delen halen. Nu voelen jullie het
waarschijnlijk al aankomen....wil ik
een volgend vel nemen is dit vel,
wel van dezelfde kleur, maar van
een veel lager gewicht. Dus dan maar
proberen om met 3 delen een kerstboom
te maken.....en dat is gelukt.

Van de bodem heb ik wat afgeknipt en
het kleine gedeelte dat over bleef
naar buiten gevouwen. Ik had het ook
helemaal weg kunnen knippen, want
de boom blijft, op 3 "pootjes" ook
staan. Een voordeel is nu dat je er
een lichtje onder kunt plaatsen.

En om een "makkelijk" projectje ietsje
moeilijker te maken heb ik voor
de allereerste keer een video gemaakt.
Ik hoop dat jullie de boom kunnen zien
draaien, helaas is de kwaliteit
niet wat ik er zelf van had verwacht.

Dit boompje kan ook de boom in.....hihihi,
want er zit een dun koordje aan,
waaraan ook nog een kerstbal hangt.

Crealies stansen/dies:
  
De randen van de boom heb ik met
gesso bewerkt en hier en daar wat
Foam Ball Clay aangebracht.

Van harte wens ik jullie een
fijne zondag toe en tot ziens.

Liefs Wilma

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.