Pagina's

zaterdag 20 augustus 2016

Little Winged Friends


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik vandaag
een eenvoudig kaartje laat zien, want ik wil zooooo graag
aan de slag met de nieuwe stansen die uitkomen
eind deze maand. Sttttt.....s.v.p. niet doorvertellen!

En dit is mijn felicitatie-kaartje voor het Crealies blog,
waarop "oud" en "nieuw" heerlijk samengaan.

Crealies stansen/dies
Modern Patchwork no. 6
Double Fun no. 2
Set of 3 stansen no. 26
Crealies stempels/stamps
Tekst & Zo no, J05

Mocht jij vandaag jarig zijn.....geniet ervan.

Tot ziens en liefs Wilma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.