Pagina's

zaterdag 30 juli 2016

It's Still Christmas in July.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Het kan nog net....."Christmas in July", dus kom ik jullie,
net als op het Crealies blog, allemaal "Prettige Kerstdagen
en een Gelukkig Nieuwjaar" wensen.
Mooi op tijd.....nietwaar? En veel te vroeg!

Met dit kerstkaartje wil ik graag meedoen aan:

Ik heb alle randen van de oplegvellen beïnkt en
hier en daar een kerststempeltje geplaatst.

Crealies heeft diverse kerststempeltjes
in haar assortiment.

Crealies items:

Met dit kerstkaartje wens ik iedereen.....
een heel fijn en gezellig weekend toe.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. wat is ie leuk geworden ! mooi modelletje, leuk verwerkt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi dit leuke model kerstkaart Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast bedankt voor de kerstwens !!!!!

    Een mooi kaartje,de stempels die je gebruikt hebt vind ik super
    Zo kan je saai cardtstock mooi oppimpen

    Een fijne zondag en groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.