Pagina's

zondag 22 mei 2016

Aparto.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag, op deze mooie zondag, laat ik jullie zien
wat ik heb gemaakt met enkele nieuwe producten
van Crealies. Ik heb o.a. Aparto no. 2 gebruikt.
Wat zijn die Aparto's APART, je kunt er echt heel veel
mee maken.....envelopjes, (foto)mapjes, doosjes.

Op bovenstaande foto zien jullie een nieuwe bloem,
De "oude" blaadjes zijn de Duo Dies no. 31 en
de nieuwe blaadjes zijn de Duo Dies no. 31A
de spiegelbeeldige zusjes.
Het kleine kaartje met "Proficiat" past precies in
het mapje wat ik gemaakt heb met Aparto no. 2.

Dit is mijn complete creatie met het mapje links onderop.

Het mapje van 4 in elkaar geschoven Aparto's no. 2.
De "grassprietjes" zijn overblijfselen van de blaadjes.

Crealies items:

Bedankt voor het langskomen en tot ziens.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. wat mooi en zo apart prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit labelkaartje Wilma....zo leuk al die stansjes erop....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mogelijk heden is er toch met die mooie stansen hé !!!
    ook jouw creaties zijn weer hartstikke mooi.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lekker fleurig kaartje met die nieuwe aparto.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.