Pagina's

zondag 6 maart 2016

Thanks


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ook via mijn blog wil ik alle
dames die aan de workshop
hebben deelgenomen en MargĂ´t,
Diana en Wim van Creatief
Centrum Heesch.....BEDANKEN.

Als ik terug denk aan gisteren,
verschijnt er vanzelf een
BIG SMILE op mijn gezicht.
Het was opnieuw een SUPER
FANTASTISCHEGEWELDIG
GEZELLIGE dag. Een dag met
een WARM GOUD randje.

Bovenstaande naamkaartje
heb ik gemaakt met de
volgende Crealies items:
Crea-Nest-Lies XXL no. 38
Bits & Pieces no. 17 Flowers 1
 

Nog een fijne dag allemaal
en tot ziens.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Wat leuk voor je dat je zo een succes had met je workshops Wilma...Hele mooie bedankkaartjes zijn het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.