Pagina's

zaterdag 9 januari 2016

The birth of.....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Zoals ik op het Crealies blog schreef.....ik zit nog steeds
op die welbekende roze wolk na de geboorte van ons
eerste kleinkindje Eva. Ze is echt een lief klein wondertje.

Het stempeltje heb ik een tijd geleden al gekleurd en
het roze papier lag op mijn knutseltafel, samen met
het hartjes stencil Masks & More no. 23 te wachten.
Dan is zo'n lentekaartje toch snel "geboren"!

Voor het maken van zowel het ronde frame (XXL no. 33)
als voor het rechthoekige frame (XXL no. 36) heb ik
2 stansen uit de verschillende XXL-sets gebruikt en
onder de frames nog een extra stiksteekrand gemaakt
met 2 andere sets (XXL no. 21 en XXL no. 24).

Crealies items:
CraftEmotions item:
Stempel van sheet 130501/1092


Liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. helemaal mooi is het geworden, geslaagde mooie kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Heel mooie creatie.

    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schattig kaartje Wilma,
    en blijf nog maar even op die roze wolk, want voor je het weet zijn ze groot, het gaat zo snel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje is dat!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.