Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Open dag en Outlet


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Morgen is het zover.....dan ga ik een workshop verzorgen
bij Creatief Centrum Heesch en op 11 oktober ben ik
ook de hele dag aanwezig, maar dan om te demonstreren,
demonstreren met diverse Crealies stansen.
Dus mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

Vanwege het grote succes mag ik de workshop
nog een keertje geven en wel op 8 november a.s.,
dus mocht jij ook graag 3 kerstcreaties komen maken.....
geef je dan HIER op.

Misschien tot morgen. tot 11 oktober of tot 8 november.

Ik heb er super veel zin in.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Leuk voor je Wilma, helaas te ver voor mij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk voor je Wilma, Zou graag komen maar een beetje ver.Veel succes gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.