Pagina's

dinsdag 20 oktober 2015

New, New, New and Fantastic.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik jullie vandaag de nieuwe Crealies producten
voor november laten zien.
Ja, ik weet het.....ik ben bevooroordeeld. 
Toch zijn ze FANTASTISCH.

 Allereerst een geheel nieuwe product-serie.....
Crealies Create A Box.
 
 

De Crealies Create A Card stansen worden uitgebreid met:
 

Ben jij nieuwsgierig naar nog meer nieuwe producten?
Ja? Klik dan op deze rode link.

Morgen willen de Designteam-dames de creaties, tijdens
een bloghop en Facebookhop, aan jullie tonen
en er zijn candies te winnen.
Op het Crealies blog staan de voorwaarden.

Heel graag tot morgen, dan kun je zien met welke stans
of stansen ik heb gewerkt.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Die lantaren is zeker fantastisch en die pillenbox ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn schitterende creaties Wilma....PRACHTIG gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.