Pagina's

donderdag 3 september 2015

For Christmas.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Waar bewaren jullie restjes papier of stansjes
die je nog niet hebt gebruikt?
Ik bewaar e.e.a. in een zakje bij het desbetreffende papier
en daarom was dit kaartje super snel klaar, want ik heb
alleen de roze ondergrond op maat gesneden.
Alle gestanste onderdelen zaten in het zakje bij het
witte papier en het 3d-plaatje heb ik van Diny gekregen.
Diny knipt graag en ik gebruik ze graag.
De bekende 2 vliegen in 1 klap.....hihihi.


Met dit kaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:
Dit is mijn bijdrage voor vandaag.....nu weer
iets verzinnen voor een volgend kerstkaartje.
Hebben jullie misschien suggesties?
Ideetjes zijn ten alle tijden welkom.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Weer een heel erg mooie kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Wilma...wat leuk dat je Diny heb om je plaatjes te knippen....Ik had ze nog geknipt liggen van jaren geleden....en ideetjes nodig??....PINTEREST meid....prachtige kaartjes kan je daar vinden van CAS tot vintage en alles wat er tussen zit....
    succes ermee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Mooi gedaan...
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat noem ik nog eens een goede deal. Handig een knipmaatje.
    Je kaart is prachtig geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for September - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.