Pagina's

dinsdag 29 september 2015

Een boekje open doen.....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Een warm welkom aan alle nieuwe volgsters. Ik hoop
dat jullie inspiratie van dit blog vandaan kunnen halen.
Hebben jullie ook een blog? Ik kan namelijk niet van
iedereen een blog vinden. Laat even weten, dan kom
ik jullie zo snel mogelijk een bezoekje brengen.

Zoals de titel al aangeeft.....ga ik een boekje open doen.
Het is een heel zonnig boekje geworden. Ik hoop dat jullie
het met me eens zijn.....t'is ook wel een lief boekje!!!

Jullie weten het waarschijnlijk al dat ik heel graag
het zonnetje laat schijnen.....zelfs in het water.

Al moet ons eerste kleinkindje nog geboren worden, ik ben
nu al helemaal verliefd. Laat haar het zonnetje in huis zijn.

Bijna geen kaartje zonder bloemen, dus ook in
dit boekje heb ik enkele bloemen gebruikt en achter
het kiekeboe-stansje zit een "Dikke kus" verborgen, 
die tevoorschijn komt als je de pagina omslaat.

Op de gestempelde bloemen heb ik extra bloempjes
geplakt en daarvoor Set of 3 no. 25Set of 3 no. 26,
Ik vind dit zulke mooie bloemen en daarom mogen ze
in dit zonnige boekje niet ontbreken.

Voor deze pagina's heb ik  Masks & More no. 18
met de rechte zonnestralen gebruikt en de
verschillende "felicitaties" op de zonnestralen geplakt.

Na al die zonneschijn gaat ook hier het zonnetje onder.

Crealies items:

Vanwege het grote aantal gebruikte producten laat ik,
deze keer, niet ook nog eens alle afbeeldingen zien.
Je komt in de webwinkel door op de rode linken te klikken.

CraftEmotions items:
Sheet 130501/1143 Branches
Sheet 130501/1144 Grasses, herbs
Sheet 130501/1213 Sunflowers

Enneh.....hebben jullie het boekje helemaal "uit" gelezen?

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Wow wow wow. Wat een supermooie creatie Wilma, veel te zien en mooi met die masks!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.