Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

How often to use?


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik met dezelfde stansen de bloemen voor
dit easelkaartje gemaakt en alweer geen inkt gebruikt,
omdat 2 dames, Wies en Wil, dit niet nodig vonden.
Ik zal het maar eerlijk zeggen.....ik eigenlijk ook niet.
De W3's zijn het met elkaar eens.....hihihi.

Crealies items:
Papicolor item:

Met dit easel-kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Nog een fijne donderdag allemaal.
Morgen wordt er weer iets nieuws geïntroduceerd.
Kom je ook kijken?

Tot morgen.....liefs Wilma

10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer Wilma...leuke stansjes ook..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is weer een pracht van een kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is het weer een mooie kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,
    Ja die bloemen zijn schitterend. Ik heb speciaal die 2 stansjes gekocht op de Creamarkt in Kampen, omdat ik die bloemen van jou zo prachtig vond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje!!
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige dingen heb je gemaakt tijdens mijn vakantie. Dit is ook weer prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat je er mee eens was !!!!!
    Soms heeft een mooie kaart het niet nodig (de inkt )
    Want ook deze kaart is weer heel mooi.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, de bloemen zijn schitterend, zo met de zon er in.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.