Pagina's

donderdag 27 augustus 2015

Flip Over


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik kon het niet laten om met één van de nieuwste
Crealies Create A Card-stansen een kerstkaartje te maken.
Deze keer heb ik de download niet gebruikt en het nadeel
is meteen te zien zodra je dit kaartje plat legt want dan
steken de punten van het vierkant aan beide zijden een
stukje uit, net zoals de banner met "Prettige Feestdagen".
Ik had daar niet goed over nagedacht.
Dus mijn tip.....gebruik de downloads, in de
beschrijving vind je de maten van de kaart.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Op de "achterkant" heb ik hetzelfde tekststempeltje
gebruikt als op de banner van Double Fun no. 2.

Crealies items:
Creative Shapes no. 21
Double Fun no. 2
Set of 3 stansen no. 13 Bloemen 9/Flowers 9
NL tekststempeltje "Prettige Feestdagen"
  
  

Bedankt voor het langskomen en de reacties en
misschien tot straks op de beurs in Den Bosch.

Liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. Schitterend effect!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model. Mooie kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo jammer dat ik niet naar de beurs kan gaan, lijkt me zo leuk ...
    Je kaart is heel erg leuk !
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke {My personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Wilma...wat een gaaf modelletje weer en de kleurtjes zijn ook echt voor de kerst...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.