Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Higher in the Sky.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Per ongeluk had ik deze blogpost, heel even,
eind juni al laten zien. Nu mag deze post blijven staan.

Dit zijn 2 verschillende kaartjes, want de zon van
bovenstaand kaartje staat iets hoger aan de "hemel" en
de bloem en de knopjes zijn ook net ietsje anders en
ik heb dit felicitatie-kaartje al aan de jarige gegeven.

En dit kaartje stond.....HIER.

Zowel de kaart, de bloem als de bloemknopjes, 
heb ik gemaakt van Schut Drawing Paper.

Crealies items:
CraftEmotions items:
Schut Artist Drawing Paper 225 grams

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Nu je het zegt Wilma....ik dacht dat het een kaart was...super leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties zijn het. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi hoor. Volgens mij had ik hem inderdaad heel even gezien in mijn leeslijst. Leuk gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma...heel mooi met die laagjes....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww wat is die gaafff wilma schitterend zeg, knap hoor

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.