Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Stars from above.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Wie heeft al naar boven gekeken? Op de KreaDoe?
Misschien heb je deze kerstster dan zien hangen!
Of stond hij op "zijn pootjes"?

Met diverse stansen van de set Crea-Nest-Lies XXL no. 19
heb ik een mobile/hanger gemaakt en hiervoor 10x
een frame gemaakt.....5 grote en 5 kleine.

Op bovenstaande foto hangt deze ster niet,
maar staat hij op "zijn pootjes".

Mijn favoriete bloem Set of 3 no. 17 Bloemen 11

En mijn favoriete kerstbloem Set of 3 no. 13 Bloemen 9

Alle sterren en bloemen zijn bewerkt met
kleurloze inkt en wit embossingpoeder.

Crealies items:

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    ik ben helaas niet op de Kreadoe geweest dus heb hem niet zien hangen of staan .... maar vind je kerstster prachtig !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    wauw hij is prachtig
    Ik zal hem morgen is gaan bekijken .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet naar de Kreadoe geweest Wilma dus ik kan je ster niet in het echt bewonderen maar het ziet er vanaf mijn scherm ook super mooi eruit! Het is een heel leuk idee en je hebt leuke mallen gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij ziet er heel mooi uit ik ben helaas niet geweest maar mijn dochter wel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend wilma, ik ben nog niet naar de kreadoe geweest ga morgen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma, echt een creatie die vijf ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ verdiend.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooooow Wilma dat is een leuke kerstster....zo mooi gedaan....TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Wilma, hangend of staand maak niet uit.
    Super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige ster heb je ervan gemaakt. Mooi ook met het geëmboste. Zo komen de stempels ook erg mooi uit.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi wilma,
    nee ik ben niet op de beurs geweest, heb de ster dus niet zien hangen, maar zoals hij nu op je blog staat vind ik em geweldig!
    mooie bloemen ook!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wilma
    superleuk en mooi kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma wat een leuke creatie heb je gemaakt, helemaal in de mooie kerstsfeer. Wil jij voor het DT-team van 52 weeks to Christmas contact met me opnemen op: ingrid.scrapfrutsels@ziggo.nl , dan kan ik gaan communiceren met jullie via de mail, dat gaat makkelijker. Bedankt, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.